недеља, 29. јун 2014.

Cherry Vanilla Snack Bars koji se ne peku


цхерри барови
Био сам шећер злотвор и брзе хране наркоман у време када сам био предшколско. Моји први кораци су прикупљени са сладоледом, а као један-и-по-годишње девојке цвет у венчању мог ујака, ја сам подстицане низ пролаз са Сницкерс Бар. Ови рани сусрети са преко-обрађен, шећера натоварен "хране" покренуо зависност од слаткиша сам се боре са до данашњег дана.
Дакле, када је моја ћерка била довољно стара да почне једе чврсту храну, било је веома важно за мене да се избегне храњење јој не само храна са вештачким састојцима, али и оне са додатком шећера. Докле год сам био чувар њене исхране, хтео сам да преузме ту улогу озбиљно.
Сада када је она довољно да пита за оно што она жели (и довољно стари да су изложени више него само оно што сам држати у остави) стари, неки од њених омиљених захтева остати воће и ораси.
Ове невероватно лако, без баке бифеи комбинују неке од својих омиљених посластица у преносиви, било када посластица можемо Пацк за базена, путева, путовања или куповину екскурзије и они чине велики после тренинга (или било када) посластица за ми као добро. Слатко-зуб задовољни.

Не-Пеците Цхерри-Ванилла Снацк барови

1 шоља сирове, неслан индијски орах
1 шоља осуши, коштица датуме (унсулфуред и незаслађеног)
1 шоља осуши МОНТМОРЕНЦИ вишње (унсулфуред и незаслађен или низак ниво шећера уколико је доступан)
½ шоље сирове, неслан бадеми
½ кашичице чистог екстракта ваниле
Пинцх соли

Ставите све састојке у храни процесор опремљен челичном оштрицом и процес све док смеса формира велики, лепљива маса, паузирање сваки минут или тако потребно да струже доле стране и ивице и омогућавају да се машина охлади кратко. Ако смеша почне да добија паре или врло топла од свих трења, можда ћете желети да направите паузу за неколико минута. Ако имате малу децу, размислите пуштајући их депонија састојке у процесор и притискам дугмад за покретање и заустављање машину (под разним стручним надзором, наравно); моја ћерка воли "помажући" овако.
Поставите смешу између два листа пергамента папира, или једном великом листу пресавијени на пола. Користите оклагијом да се котрља смесу у пола инча висок-правоугаоник, отприлике 5 "к 6".
ваљање
Користите пица сечивом исећи на барове, отприлике 1 "к 3" сваки.
барови
Умотајте сваку траку у пергамент папиру, обезбеђење са стицк-на етикети. Напомена: ознаке ће држати за себе боље него пергаменту, па циљ за налепнице које су довољно дуго да заврши све око ширине бара. Сторе барови у зип-топ торбу, колачић теглу, или жељеном пломбе-стању контејнеру, на собној температури и до три недеље.
Чини 10 укусан снек баровима.
 вишња барс2

петак, 20. јун 2014.

ЧИА СЕМЕ СУПЕР ХРАНА


Chia Seed: SALVIA HISPANICA

    Superfood & Superseed!


Чиа семе постаје веома популарано међу нутриционистима, као и широј јавности. Познато је да има невероватне користи за здравље са великом количином здравих хранљивих материја. Уколико нисте упознати са оним шта је чиа семе и како се користи, ево неких информација за вас.

чиа семе:

Салвиа хиспаница, такође познат као чиа (изговара чи'ах), је најбогатији и једини непрерађени,  извор хране од чистог Омега3. Члан породице менте, чиа је пореклом из Централне Америке и традиционално се користи  више од 3000 година.

Због високог садржаја влакана (више од 35%) чиа семе има изузетну способност да апсорбује десет пута своју тежину у води, што је одличан извор хидратације. Чиа формира гел који успорава апсорпцију шећера у крвоток, везује га до токсина у дигестивном систему, а помаже елиминисању токсина.

Чиа посебно је богата са есенцијалним масним киселинама. Један 15гм порција обезбеђује више него 3ГМ од Омега3 (као алфа-линоленска киселина) и 1г Омега6 (линолна киселина) у савршено уравнотеженом односу 3:1, што је најбогатији, непрерађене и потпуно сварљива цео извор хране Омега3.

Зато што су учитан са високим ОРАЦ антиоксиданата као што су кверцетин, кафеинске киселине и цхлорогениц киселина, Цхиа семенке одржава клија стопу 99% и имају рок трајања од пет година до. Осим тога, Цхиа семенке су богате калцијума, калијум, магнезијум, гвожђе, цинк; многи минерала и биолошки комплетан протеин, што их чини савршена храна опстанак.

слика упоредних анализа између чиа семена и појединих производа



Важне чињенице:

- Цхиа семенке имају хиљаде година сигурног историјског људску исхрану

- Цхиа семенке повећати ниво енергије и продужити издржљивост

- Цхиа семенке су 100% без холестерола, и транс масти

- Цхиа семенке садрже значајне количине или кверцетин антиоксидансе који помажу у смањењу упале

- Цхиа је један од највишег укупног антиоксиданс који садржи храну (ОРАЦ и680 ПР 22г) - више од боровнице и суве шљиве

- Цхиа је глутена, а може да се једе од стране људи који пате од целијакије

- Цхиа семе помоћ у повећању апсорпцију хранљивих материја и коришћење

- Цхиа је савршен дигестивни помоћ, стварајући бољу асимилацију хране и вишак стомачне киселине

- Цхиа је дијети сан, замена масти, храна Ектендер и ствара осећај пуну сит

- Цхиа семенке подстичу здрав и нежни елиминације црева

- Цхиа семенке спречити дехидрацију и помагала у равнотежу електролита

Како могу да једу Цхиа семе?

Цхиа семенке не треба да буде уземљење. То је уобичајено да их мешати у било ком броју ствари као што су вода, воћа и поврћа, супе, салате, житарица, итд Семе се међутим да се терен доведе или купљене као Цхиа 'брашно' и додати у брашно рецепата за употребу у хлеб, колачићи, погачице итд један такође може унапред помешати семе са водом (1 део семена до 8 делова воде) и мешати у било шта желите да додате хранљива ударац у. Гел семе цхиа може да се користи као средство за згушњавање и може да замени јаје у вашем омиљеном рецепту. Можете додати Цхиа семе за готово све што једемо не утиче на укус, и наравно да додаје богате хранљиве материје смо сви потреба.

Енергетска пића су постали изузетно популарни широм света као већина људи данас немају одговарајућу дијету која прописује да тело са енергијом која је потребна за наше свакодневне рутине. Ствар је, већина ових пића нису баш корисни за дугорочну здравље јер садрже доста шећера, прерађених високо-фруктозни кукурузни сируп, кофеина, итд Древни ратници Астека вредних Цхиа као издржљивости-промовисање Суперфоод, то једе у хлеб непосредно пре битке, и то пије воду у пре него што покренете велике раздаљине пешке. Микед у лимунаде или воћног сока (познат као "Цхиа Фресца") Цхиа семе брзо постаје освежавајуће, перформансе побољшавају, све-природни енергетски напитак. Можете проверити видео испод за једноставне рецепт и упутства о томе како да ово укусно пиће. Можете га пити пре јутарњег тренинга или стазе или једноставно током дана да вас иде. Уживајте!
Цхиа семенке - супернамирница богата хранљивим материјама

Цхиа (Салвиа Хиспаницо) је биљка из породице менте, која се већином узгаја у Мексику и Гватемали. У историјском документу старих Астека Кодекс Мендоза записано је да се узгајала у 16-том веку као житарица. Данас је врло популарна у Парагвају, Боливији, Мексику и Гватемали, а након све већег броја медицинских студија које потврђују њене нутритивне и здравстваене добробити, њена популарност као намирнице расте широм света.

Семенке цхие богате су омега-3 масним киселинама, које чине и до 30% њиховог састава, што их чини иделаном сировином за производњу квалитеног уља. Осим за производњу уља, цхиа-семенке популарне су и као здрава грицкалица или као додатак многим јелима. Ове семенке не садрже глутен и могу се користити као псеудожитарица, попут хељдиних семенки. Многи су разлози засто би требало да их уврстити у исхрану.

Цхиа семенке у исхрани

Цхиа семенке одлична су намирница за дијабетичаре, будући да успоравају апсорпцију угљених хидрата у пробавном систему, што спречава нагле промене нивоа шећера у крви. Цхиа-семенке се због овог својства сврставају у природне лекове за дијабетес типа-2.

Цхиа семенке богат су извор влакана, која помажу добру пробаву (28 грама цхиа семенки садржи чак 11 грама влакана-трећину препоручене дневне дозе). Цхиа семенке помажу у губитку телесне тежине, тако што дају осећај ситости (у дигестивном систему упијају 10 пута више воде од своје величине и дају осећај ситости).

Цхиа семенке добар су извор разних минерала важних за здравље, попут калцијума (30-так грама цхиа-сјемнки садржи 18% препоручене дневне количине), који је важан за здравље зуба, костију и метаболичке процесе у организму. Цхиа семенке добар су извор и минерала фосфора, који је уз калцијум најважнији минерал за здравље зуба и костију. Цхиа семенке садрже минерал манган, који је важан за искоришћавање витамина Б-групе (биотина и тиамина).

Цхиа семенке одличан су извор протеина за спортисте и вегетаријанце, због високог садржаја протеина и важних минерала. Аминкоиселина триптофан, која се налази у цхиа-семенкама, помаже у регулацији апетита, што додатно даје осећај ситости и помаже у губитку килограма. Аминокиселина триптофан такође поправља расположење и помаже добром сну.

Цхиа-семенке садрже високу количину Омега-3 киселина (више од морских риба, попут лососа), које помажу у лечењу запаљенских процеса, те у превенцији и лечењу болести срца и крвних судова, те артритиса. Цхиа семенке доказано позитивно утичу на здравље срца и крвних судова, смањују висок крвни притисак, те повећавају ниво доброг, а смањују ниво лошег холестерола и триглицерида.

Како користити Цхиа семенке?

цхиаЦхиа семенке неутралног су укуса и могу се додавати у разна јела, салате и десерте (рецепт за сирови пудинг од цхиа-семенки можете пронаћи овде). Цхиа-семенке могу се јести сирове, целе или самлевене, саме или са медом, као иу комбинацији са другим семенкама.

Цхиа семенке су савршен додатак пудинзима, колачима, кексу, а могу се додати и приликом припреме хлеба и пецива. У Мексику је популарно освежавајуће пиће "цхиа фресца" (хладан воћни сок у којега су потопљене цхиа-семенке).

Цхи семенке лако су пробаљиве и не морају се уситњавати пре јела да би се искористила њихова пуна нутритивна вредност (за разлику од ланених семенки). Дневна препоручена доза цхиа семенки је 20г. Уколико сте тражили здраве грицкалице, које немају пуно калорија и које можете јести чак и док сте на дијети, онда су цхиа-семенке прави избор за вас.