недеља, 29. јун 2014.

Cherry Vanilla Snack Bars koji se ne peku


цхерри барови
Био сам шећер злотвор и брзе хране наркоман у време када сам био предшколско. Моји први кораци су прикупљени са сладоледом, а као један-и-по-годишње девојке цвет у венчању мог ујака, ја сам подстицане низ пролаз са Сницкерс Бар. Ови рани сусрети са преко-обрађен, шећера натоварен "хране" покренуо зависност од слаткиша сам се боре са до данашњег дана.
Дакле, када је моја ћерка била довољно стара да почне једе чврсту храну, било је веома важно за мене да се избегне храњење јој не само храна са вештачким састојцима, али и оне са додатком шећера. Докле год сам био чувар њене исхране, хтео сам да преузме ту улогу озбиљно.
Сада када је она довољно да пита за оно што она жели (и довољно стари да су изложени више него само оно што сам држати у остави) стари, неки од њених омиљених захтева остати воће и ораси.
Ове невероватно лако, без баке бифеи комбинују неке од својих омиљених посластица у преносиви, било када посластица можемо Пацк за базена, путева, путовања или куповину екскурзије и они чине велики после тренинга (или било када) посластица за ми као добро. Слатко-зуб задовољни.

Не-Пеците Цхерри-Ванилла Снацк барови

1 шоља сирове, неслан индијски орах
1 шоља осуши, коштица датуме (унсулфуред и незаслађеног)
1 шоља осуши МОНТМОРЕНЦИ вишње (унсулфуред и незаслађен или низак ниво шећера уколико је доступан)
½ шоље сирове, неслан бадеми
½ кашичице чистог екстракта ваниле
Пинцх соли

Ставите све састојке у храни процесор опремљен челичном оштрицом и процес све док смеса формира велики, лепљива маса, паузирање сваки минут или тако потребно да струже доле стране и ивице и омогућавају да се машина охлади кратко. Ако смеша почне да добија паре или врло топла од свих трења, можда ћете желети да направите паузу за неколико минута. Ако имате малу децу, размислите пуштајући их депонија састојке у процесор и притискам дугмад за покретање и заустављање машину (под разним стручним надзором, наравно); моја ћерка воли "помажући" овако.
Поставите смешу између два листа пергамента папира, или једном великом листу пресавијени на пола. Користите оклагијом да се котрља смесу у пола инча висок-правоугаоник, отприлике 5 "к 6".
ваљање
Користите пица сечивом исећи на барове, отприлике 1 "к 3" сваки.
барови
Умотајте сваку траку у пергамент папиру, обезбеђење са стицк-на етикети. Напомена: ознаке ће држати за себе боље него пергаменту, па циљ за налепнице које су довољно дуго да заврши све око ширине бара. Сторе барови у зип-топ торбу, колачић теглу, или жељеном пломбе-стању контејнеру, на собној температури и до три недеље.
Чини 10 укусан снек баровима.
 вишња барс2

Нема коментара:

Постави коментар