И то ће бити много ефикасније него обичан стари асфалт.
Ово не може бити прва апликација која Вам пада на памет од рециклираних пластичних флаша, али Холандска грађевинска фирма VolkerWessels има планове да користи материјал за пилот шему у граду Ротердаму. Иако је идеја још увек у фази разраде за сада, компанија каже да пластика, за еколошке путеве може бити реализована у року од три године.
Постоје многе предности коришћења рециклиране пластике уместо асфалта за површину вожње: производња материјала ће имати много мањи утицај на животну средину; то ће трајати дуже; захтева мање одржавања; и биће у стању да издржи веће крајности у температури. Пластично решење би било брже, каже ВолерВесселс, а пут ће бити шупљи, остављајући простор за енергетске и комуналне каблове.
Док асфалт мало користи рециклиране материјале - укључујући од половних гума, стакло и шљаке високе пећи - генерисање мешавина се процењује да изазове 1,45 милиона тона глобалне емисије угљен-диоксида годишње и 2 одсто свих емисија друмског саобраћаја.
Рециклиране пластичне површине, у међувремену, могу се конструисати офф-сите, а затим доставља где год је то потребно - то значи мање времена у радовима на путу за јавност и мање утицаја на животну средину, као и у погледу транспорта сировина . Даље низ линију површина може да се развија да понуди ултра-миран диск или чак интегрисано грејање (без сумње корисно током снежне олује), као и соларне плоче за додатно напајање.
"Још увек је идеја на папиру у овом тренутку", рекао је ВолкерВесселс "Ролф Марс Тхе Гуардиан. "Следећа фаза је да се изгради и тестирати га у лабораторији да се уверимо да је безбедно у влажним и клизавим условима и тако даље. Ми смо у потрази за партнерима који желе да сарађују на Пилоту -., Као и произвођачима у индустрији пластике , мислимо на сектору рециклаже, универзитетима и другим институцијама знања. "
"Ротердам је врло иновативан град и прихватио је идеју", додао је Марс. "То се уклапа добро у свом одрживост политике и то је рекла да жели да ради на пилот."
Ротердам има амбиције да буде одржив лучки град и има низ еколошким иницијатива у плану. Ту је зелени кров на пример, који упија воду током обилних падавина, као и план за плиме који ће побољшати екологију Рајна-Меусе-Сцхелдт реке делте и обезбеди додатну заштиту за град. Не могу да дочекам да видим како они раде.
На балканском полуострву ништа од тога још није у плану што нас не чуди с обзиром на то какве политичаре имамо. Упркос томе има доста иновативних људи који се могу прикључити овом пројекту па се из тог разлога Натура кутак прикључила промоцији.
Нема коментара:
Постави коментар