уторак, 12. јануар 2016.

ТОП савети за исхрану и хормоналну срећу


Ко мрзи одраслих акне, подигните руку! Ја радим, радим!
Ко мрзи ПМС, грчеве и једу јунк из фрижидеру? Baš ovde!
Који мрзи није у стању да искључите свој ум ноћу и стално бацање и окретање? Ја ме плаши!
Осећам бол. Имао сам га превише.
Имао сам тона акни, тако да толико ПМС, био сам уморан стално није могао да спава ноћу, моји грчеви болело, мој константни било је све време висок, нисам имао енергије или жељу и тако mnogo više. Нажалост, знам да знаш шта ја говорим.
Нисам био увек овако саркастичан и блистава једнорог, са тим "неће одустати" ставом.

Ја сам био неко ко је велике хормонске неравнотеже, пре свега естрогена доминацију. Људи црацк вицеве ​​који су жена "хормонална" и дешава се тако често, да мислимо да је нормално да се тако осећам. За осећате уморно и нерасположен и добити грчеве и надутост. Можда за вас, имате проблема са спавањем, или се не осећате као да имате онолико енергије колико знате да би могао. Дозволите ми да вам кажем ... Није нормално да се било који од ових симптома или сличних!
Ови симптоми се ваше тело вам шаље поруку, покушавајући да своју пажњу да "Ио Хеи! Имамо неки проблеми дешава овде и треба да се позабавимо! "Уместо да призна поруке, звани симптома, бирамо да их игноришу или маскирају све то са неким Мидол, контрацептивних пилула, кофеин, пилуле за спавање или неки аццутане.
Стоп Маскирање проблем и елиминисати га из језгра ?!
Зато данас желим да поделим са вама 3 ствари које можете учинити да данас ће вам помоћи да кренете на хормонски баланс, или хормонске блаженства како ја волим да мислим о томе. То је заиста путовање. Колико Волела бих да је само једном десило, једном искушење Жао ми је да кажем да није. Зове се "стање" с разлогом. Неки дан смо неред. Остали дана покушавамо да покварим мање да се искупим за то. Постизање хормонски блаженство је константа, из дана у дан, сваког тренутка путу доношења одлуке које ће вас довести ближе и ближе тој равнотежи.
Дакле, идемо на број један ....
1. Пазите на матицу и потрошњу семена.
Ораси и семенке су једна од оних ствари које људи генерално гледају као на сигурном. Људи воле да ужину на њих, кувајте са њима (мислим бадема брашно) и користити их у протеина баровима. Они мисле да поред гледају своје величине порција, то је кул да једу орахе и семенке праве?
Ne.
Види, ја АДОРЕЕЕЕЕЕЕ бадема путер, знам колико је то добро укус у реду? Знам да ораси на врху Буттернут Скуасх лонац је као шлаг на торту. Немој ни да ме стартед он Ларабарс! Они су укусне блокова сцрумптиоуснесс. И кноввввввв да семе сунцокрета бити глупи салате мање досадан. Ја нисам картон једе робота, ја сам добро упознат са савршеног укуса од ораха и семена које га чине толико тешко да поједем један.
Ali…..
Ако желим хормонски блаженство, ако желим да имам јасну и блиставе коже, ако желим да не буду свесни да је мој период долази уместо уобичајених болне и исцрпљујуће грчева, онда морам да грешити на страни опрез и елиминисати већину ораси и семенке око 90% времена.
Обрада ефекти
99% времена они обрађују. Нут & семе су високо обрађени (кувано / обложен / Фриед / окупан / печена) у заиста нездравим уља које оштећују ваш метаболизам и изазива упалу у телу. Тамо где је запаљење, болест напредује. Они су снажан извор фитоестрогена. Ораси и семенке (неке више од других) садрже фитоестрогене који опонашају улогу естрогена у нашим телима и стварају вишак естрогена. Ово вишак естрогена је оно што негативно утиче наш деликатна женски хормонски баланс и изазива нас да искусе све лудо симптоме сам поменуо.
Омега 3 и Омега 6 неравнотежа
Они имају високе омега-6 профила. Постоје две врсте полинезасићених масти: добра омега-3 и омега-лош 6. Омега-3с делују антиинфламаторно и омега-6с изнад се ПРО-инфламаторна. Сви знамо важност омега-3. Зато су додатак компаније су богате се од продаје рибе додатке уља. Омега-6 масне киселине се налазе у семенкама и орасима и уља екстрахованих из њих, као што су соја, кукуруз, сунцокрет, шафранике, итд Када конзумирате више обрађених омега-6, ова ствара про- запаљиву средину у вашем телу које има је повезан са гојазности, артритиса, кардиоваскуларних болести, дијабетеса, рака и проблемима менталног здравља. Већина Американаца има ваииии превише омега-6 у својим симптомима, а не довољно омега-3с да помогне вратити равнотежу. Већина ораси и семенке (са изузетком неколико које ћу споменути) су супер богате омега-6с и имају врло мало или ништа уопште, омега-3с да би се супротставили.
Ако сирова, они су високе у нерастворљивој влакана. Висока потрошња нерастворљивог влакана може погоршати одређене проблеме као што су акне, цури црева, аутоимунитета, Дневника, или других пробавних проблема.
Може да разуме да ја изгледам као негативца, јер покушавам да одузме омиљеним орахе и семенке, али свиђа ми се твој гушење, радознала мајка - Ја само желим оно што је најбоље за тебе. Дакле, све од себе, своје најбоље да у великој мери, у великој мери смањити потрошњу већине ораха и семена. Када кажем "већина" Мислим, са изузетком оних испод којих су ораси и семенке које сам сматрао "безбедни" од својих омега профили су много боље у равнотежи. Када могу, такође купујем оне који су наведени у никао облику. Ово помаже да се смањи неке од особина које изазивају при варењу. Ако ћу их јести, могу и добити најбоље могуће врсте.
Ораси и конзумирају у Модерација
Лешници: Уместо бадема брашна користим лешника брашно. Можете заменити лешника брашно од бадема брашно у један-на-један однос.
Аустралијски ораси: Ја цхоп ове бебе а ја их ставити на своје салате и да Мацадамиа Нут маслац са њима.
Индијски орах: Ја се алфредо сосови са индијског ораха, ови АХ Фантастично јутро Буттери кекс, ја сам их додати у салате и их јести по кашику у индијских путера облику Јер, ИУММММ.
Семе сам једном поједу за дивно док
Ово сам троше по својим високим фитинском киселином (научићете шта је то касније у овај пост):
Цхиа семе: Ја користим ово, наравно, да Цхиа пудинга.
Конопља семе: Имају велику омега 3 и 6 равнотежу. Прави велику прелива на пудинг и салате, као.
Па видиш? Није све изгубљено. Фреак оут избећи. Још увек имате опције. Још увек можете имати јаја и ваше здравље.
2. Не соје. ИКАДА!
Одустајање соју је била једна од најтежих ствари које сам икада морао да уради. Није тако тешко као што се жито и кафу, али теже него што се млекару. Разлог за то је зато што сам направити МЕАНННННННН тофу. Ти не знаш ни! Провео сам месеце, месеци усавршавање мој тофу рецепт. Некада сам био вегетаријанац па сам имао доста прилика да испробају свој нови рецепт. Било је соооооо добро што мој муж и дете је предност у односу на традиционалне Сцрамбле направљен са јајима! ŠTA ŠTA???!!! ИЕАХ! Тако је како је било.
И онда нисам могао више да једем соју. И живот је срање. Za trenutak. Онда сам направио мој мир са и пребољела.
Уколико имате било коју од следећих, а затим уклањање соје од свог стила исхране у многоме ће вам помоћи:
Dobijanje na težini
ПМС или ПМДД
ПЦОС
Promena raspoloženja
Високи емоционална осетљивост
Хеави периоди
Дојки
Главобоља
Ниска либида
Спора метаболизам
Ендометриоза
Низија
Хипотиреоза
Karcinom dojke
Rak jajnika
Rak grlića materice
Имао сам многе од ових симптома и условима, плус, као што је мој интолеранција на храну Тест открио сам био осетљив на соју да будем са. Сометхинг многе жене су и они једноставно не знају о томе. Храна осетљивости појавити у многим облицима, укључујући горе наведених симптома и условима.
Зашто бисте Избегавајте Сои
У протеклој деценији плусу, соја је означена као нови чудесне хране која помаже своје срце и чини вам здрави. Ствар је, ове здравствене бенефиције су увелицаван и изненађење, изненађење, људи износе такве тврдње све профит од соја саме индустрије. Уколико једете органску, нон-ГМО соје & ферментисани као што је то у Азији (која не би требало да се једе уопште ако имате било који од горе наведених симптома) радите ваше тело више штете него користи.
Соја се качи са својим хормонима! Није без сумње о томе! Зато се користи у терапији замене хормона да повећа ниво естрогена код жена са ниским естрогена. Сои је познат као фитоестрогена - извор биља хормона естрогена.
То је генетски модификована. Соја усев је један од највише генетски модификованих усева постоји. Већина развијене земље не сматрају ГМО да будемо сигурни. Ако су превише добри за њих да троше, зашто до ђавола смо их јели ?! ГМО се гаје са токсичних хемикалија које су познате да су штетни за наше здравље. Лабораторијски сисари који су храњени ГМО претрпео последице које укључују оштећења бубрега, јетре, надбубрежне жлезде, и срце. Њихови имуни системи су компромитовани и у неким случајевима њихова величина мозга и смањио! Вхатттт ????
Соја је анти-хранљивих материја. Соја је богата пхитатес или фитинске киселине која блокира апсорпцију минерала, посебно калцијума, магнезијума, бакра, гвожђа и цинка. Рећи ћу овде када сам имао мој посао крв урадио током мојих соје конзумирају дана, јесте показати да је био мањак у свим овим хранљивих материја и на крају сам морати да допуни да узмем ниво назад у нормалу.
Слушај, ја волим соју исто као особи, али ја волим моје балансирани хормони ВИШЕ. И ако то значи опраштам од мог вољеног тофу и рекао да се мој разум, осећања среће, тона енергије, лако периода и спава као беба .... онда знате шта? Ја сам кул са тим.
Ја не фокусирати на оно што сам одустајем; Ја се фокусирати на све што стичем.
3. Прилог са магнезијумом
Када сам рад са клијентима један на један или у групи тренерску програма онлајн, ово је први минерала сам свима рекао да и то је зато што већина људи има мањак у овом критичном минерала и чак и не схватају!
Неки стручњаци тврде да недостатак магнезијума је највећи појединачни здравствени проблем у данашњем свету, а ако не допуни са магнезијумом онда сте највероватније мањак у њој.
Морамо магнезијум у циљу обављања више од 300 радњи у нашим телима. Недостатак магнезијума може изазвати дисбаланс нивоа калцијума који ствара сопствену војску здравствених проблема. Магнезијум помаже код ПМС, затвор, несаница, стрес, анксиозност, депресија, мозга магле, болови у телу, црева поремећаја, крвни притисак, метаболизам, имунолошке функције и многим другим аспектима здравља.
Као држава Вестон О Фондације Цена:
"Сваки ћелија у људском телу захтева адекватну магнезијума у ​​функцији, или ће нестати. Јаке кости и зубе, балансирани хормони, здрав нервни и кардиоваскуларни систем, добро функционисање детоксикације путева и још много тога зависити од ћелијском магнезијума довољности. Меких ткива која садржи највише концентрације магнезијума у ​​организму укључују мозак и срце-два органа које производе велику количину електричне активности, а који могу бити посебно осетљива на магнезијума инсуфицијенције. "
Морамо праве показатеље магнезијума како наше тело може да правилно користе калцијум у нашим ћелијама. Чак и мала недостатак може довести до опасног калцијума неравнотежом, што може изазвати проблеме попут калцинирања и смрти ћелије. То онда изазива симптоме као што су срчане проблеме, мигрене, грчева у мишићима и предменструалног грчеве.
Зашто смо Магнезијум Дефициент
Нажалост, начин живота и свет у коме живимо сада, је оно што нас изазива да доживе такве недостатке: Тхе Токиц храна узгаја у токсичне земљишту, цугу користи да покуша да винд доле из наше стресног дана, генетски модификоване хране која садржи фитинског киселине које блокирају апсорпцију хранљивих састојака. Сви лекови, биртх цонтрол пиллс, хипертензија медицина, диуретици, инсулин и антибиотици смањити ниво магнезијума. Пакао, чак и знојење много од вежбања или било шта друго може исцрпети магнезијума.
Магнезијум није "чува" у телу, и уместо тога, она је стално троше тако да су наши нивои треба да буде обновљена - дакле, суплементација. Стрес је огроман разлог ниског нивоа магнезијума, јер је то један од првих минерала да се користи у покушају вашег тела да се бори против стреса. Стрес убија! Остале супстанце попут кофеина и шећера и смањити ниво магнезијума у ​​телу.
Ми никада чуо недостатка магнезијума, али Националног института за здравље је чињеница стања на магнезијума наводи да:
"Неки посматрања истраживања су повезани виши ниво магнезијума у ​​крви са мањим ризиком од коронарне болести срца. Поред тога, неки дијететски истраживања су сугерисали да већи унос магнезијума може да смањи ризик од можданог удара. Такође, постоје докази да ниске тело чува магнезијума повећавају ризик абнормалних срчаних ритмова, што може да повећа ризик од компликација после срчаног удара. Ове студије сугеришу да конзумирање препоручене количине магнезијума може бити користан кардиоваскуларног система. "1
Симптоми магнезијум дефициенци
Немогућност да спавају или несаница
Раздражљивост
Осетљивост на буку
Менталних поремећаја
Анксиозност, депресија или узнемиреност
Болност мишића или грчеви
Неплодност или ПМС
Висок ниво стреса
Главобоља
Хеарт "трепери" или лупање срца
Умор или необично умор
Хладноћа у екстремитетима
Фази мозга или тешкоће концентрацијом
Алергије и осетљивост
Недостатак апетита
Bol u leđima
Мирис тела
Лоше краткотрајна меморија
Лоша координација
Инсулинска резистенција
Угљених хидрата жудња
Затвор
Честе шупљине или лоше здравље зуба
Гут поремећаји
Kamen u bubregu
Штитне проблеми
Немогуће је да их именује све од морамо магнезијума за обављање више од 300 СТО акције у нашим телима. Ерр на страни опрезом и да магнезијум дневно. Нећете зажалити.
Чак је и мој муж савршен, који има стомак који може да свари камење, енергија која ривал наше дете, тако да је расположење уравнотежен и миран да ли мислите да канале Далај Лама, па чак и Њ.Е., није схватао колико магнезијум дефицитарним је било док није почела допуњавања са њом. Није имао појма да није спавао као дубоко је могуће све док није почео да узима магнезијум ноћу. Зато што сада добија више тог рестауративне и лечења сна, током дана, он је Роцкстар! I ja? Па захваљујући истом дубоког сна и лечења, осећам се као супермом.
Sada je red na tebe.

Нема коментара:

Постави коментар